آموزش کلیک کردن در سایت های PTC

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

Azam - سلام خسته نباشید
چگونه وجه واریز به حسابمون میشه مرحله مرحله لطفا راهنمایی کنید ممنون
پاسخ:سلام برای برداشت از سایت یا وازیر دلار به سایت؟ در هر صورت تا چند روز آینده هر دو رو توضیح کامل خواهم داد ممنون از کامنتتون - 1397/7/9

آموزش کلیک کردن در سایت های PTC

بازدید: 61823
آموزش کلیک کردن در سایت های PTC

تصویر مرتبط

شما در مطلب قبل با قسمت کلی سایت های پی تی سی آشنا شدید. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه کلیک کردن سایت های کلیکی آشنا کنیم.

خب برای اینکار شما کافیه توی سایت های PTC ثبت نام و لاگین کرده باشید که اینکار رو در مطالب بعدی توضیح خواهیم داد. بعد از اینکه وارد سایت و اکانت خود شدید در بیشتر سایت های بالای صفحه یه چنین ردیفی رو می بینید.

شما همچین ردیف هایی رو در ابتدای صفحه اکانتتون معمولا می بینید. در بعضی سایت ها چندین روش پول درآوردن هست که برای همین به شکل Earn Money می نویسند و وقتی روشون موس رو نگه دارید (در بعضی سایت ها باید کلیک کنید) یک منو برایتون باز می شود که روش های مختلف کسب درآمد در ان سایت است.

 

اما در بعضی سایت ها چنین نیست و تعداد خیلی کمی برای کسب پول دارند مثل این عکس:

 

 

چون در این سایت دو روش پول درآوردن بیشتر نیست اومدن جدا جدا هر کدوم رو بدون Earn Money و منو گذاشته اند. در این عکس شما می بینید که فقط دو روش :

1_مشاهده تبلیغ یا View Advertisements

2_عکسی که به صورت تکه تکه است و روی قسمت های مختلف اون کلیک می کنید و با توجه به شانستون یک جایزه در میاد یا اصلا نمیاد که به این (GRID) می گویند =» این رو در مطالب بعدی بیشتر توضیح خواهم داد.

 

وقتی که برای شما منو باز شد از منوی باز شده باید روی View Advertisements یا View ads کلیک کنید تا به صفحه مشاهده تبلیغات فرستاده بشید.

در صفحه باز شده شما چندین تبلیغ رو مشاهده می کنید که به صورت مربع مربع و یا مستطیل مستیل در ردیف ها یا ستون های 4 یا 3 تایی هستند. البته ممکن در هر ردیف 1 و یا 2 تا هم باشن اما معمولا 4 به 4 هستند.

درصفحه تبلیغات مثل عکس زیر شما روی یکی از این تبلیغات کلیک می کنید.


 وقتی روی یکی از اینا کلیک کردید به صفحه جدید فرستاده می شوید. دقت کنید که بعضی اوقات ممکن وقتی رو تبلیغ کلیک کنید بجای اینکه به صفحه زیر فرستاده بشید به یک سایت دیگه فرستاده می شوید بخاطره همین اون صفحه را ببندید یا به صفحه تبلیغات برگردید.

 همانطور که مشاهده می کنید در نوار بالا نوشته است Wait please پس باید صبر کنیم تا هماننده عکس زیر شود:

 می بینید که یک مستطیلی در حال پر شدن است وقتی پر شد با چند عکس مواجه می شوید

روی عکسی که برعکس بقیه است کلیک می کنید که در اینجا اولی از سمت راست است پس روی آن کلیک می کنیم بعدش برای شما همانند زیر Thanks for watching می آید که نشان دهنده درست کلیک کردن شما است و کنار آن یک تیک می آید که اگر نیامد به خاطره اینترنت ضعیف است و اگه که متن بیاید و تیک نیاید مشکلی نیست اما غیر از این باید صفحه را دوباره لود کنید و سری بعد درست کلیک کنید.

حالا صفحه را ببندید و به صفحه تبلیغات برگردید خواهید دید روی آن تبلیغی که کلیک کرده اید کمرنگ تر از بقیه شده است و در نتیجه به درستی کلیک کردید و پول آن به حسابتان رفته است. اگه درست کلیک کردید اما کمرنگ نشده بود کافیست که صفحه تبلیغات را دوباره لود کنید.


خب در این عکس شما مشاهده میکنید که من درست کلیک کردم و 0.0013 دلار بعلاوه 1 امتیاز بدست آورده ام. پس سراغ تبلیغات بعدی می روم تا وقتی که تمام شوند.

اما همانطور که مشاهده می کنید مثل عکس زیر چند نوع تبلیغ داریم:

 

در اینجا شما سه نوع تبلیغ استاندارد (Standard) ، میکرو (Micro) و ماکرو (Macro) رو مشاهده می کنید که مقدار پولی که تبلیغات استاندارد می دهد بیشتر از بقیه نوع تبلیغات است اما در سایت ها هر روز شما تبلیغات استاندارد و فیکس (Fix) رو باید مشاهده کنید و بقیه تبلیغات الزامی نیست مثل مینی و تاینی که البته اگه مثل میکرو بیش از 0.001 دلار بود بهتون پیشنهاد می دم که حتما تبلیغ رو کلیک کنید.

و آخرین نکته ای که باید به شما درباره تبلیغات بگویم این است که بعضی سایت ها ، بر اساس نوع تبلیغات غیر از فیکس رو جوری کرده اند که باید شما حتما روی اون صفحه باشید تا تبلیغ پر شود. 

امیدوارم این مطلب به شما در نحوه کلیک کردن تبلیغات سایت ها کمک کرده باشه و شما را یک قدم به موفقیت نزدیک تر کرده باشه. درمطلب بعدی ما به قسمت های دیگه سایت می پردازیم تا شما را بیشتر با این سایت ها آشنا کنیم.

 


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: 22 / 6 / 1397 ساعت: 15:12 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 12
کل نظرات کل نظرات : 1
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 4
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 4
بازدید ماه بازدید ماه : 13
بازدید سال بازدید سال : 688
بازدید کلی بازدید کلی : 1849

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.191.135.224
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

آیا به این سایت اعتماد دارید؟

درباره ما

این وبلاگ جهت به موفقیت رساندن شما ساخته شده است و شما هرجا به مشکل خوردید می توانید به آیدی زیر برای حل مشکل و پشتیبانی گرفتن پیام دهید: omidvf1383@

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کسب درآمد میلیونی از اینترنت و آدرس mclixer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود